Venkovní reklama
Hlavním znakem venkovní reklamy je skutečnost, že působí nepřetržitě a přímo na zákazníka.Na rozdíl od televizní, rozhlasové nebo tiskové reklamy nelze venkovní reklamu "vypnout" nebo se jí jakkoli vyhnout. Nevyžaduje žádnou aktivitu ze strany zákazníka, nebo možnost vlastního rozhodování o sledování. Zákazník je venkovní reklamou zkrátka vystaven, a to 24hodin denně, 7 dní v týdnu, 30dní v měsíci.
Vyznačuje se nejlepším poměrem cena vs. výkon, klient zaplatí cenu za opakovaný kontakt, po dobu dlouhého období.
Výhody venkovní reklamy
- Působí nepřetržitě,
- vysoká sledovanost,
- má nesporně výhodu svojí četností a opakováním zobrazení, potencionální zákazník je tak vystaven výrazně větší expozici s reklamním sdělením,
- venkovní reklamu nelze přehlédnout,
- nelze ji přepnout, přeskočit ani vypnout,
- potencionální zákazníci nemusí vyvíjet žádnou činnost, venkovní reklama na ně působí vždy, a to i podvědomě,
- v neposlední řadě je tady výhod v podobě velikost reklamního sdělení.
KONTAKT
email pro zasílání poptávek:
info@inreta.cz
Jiří Wojnar
jiri.wojnar@inreta.cz
tel.: +420 603 835 594
Simona Swigoňová
simona.swigonova@inreta.cz
tel.: +420 777 665 556
Více informací
email pro zasílání poptávek:
info@inreta.cz
Jiří Wojnar
jiri.wojnar@inreta.cz
tel.: +420 603 835 594
Simona Swigoňová
simona.swigonova@inreta.cz
tel.: +420 777 665 556
Více informací