#

Venkovní reklama

Hlavním znakem venkovní reklamy je skutečnost, že působí nepřetržitě a přímo na zákazníka.

Na rozdíl od televizní, rozhlasové nebo tiskové reklamy nelze venkovní reklamu "vypnout" nebo se jí jakkoli vyhnout. Nevyžaduje žádnou aktivitu ze strany zákazníka, nebo možnost vlastního rozhodování o sledování. Zákazník je venkovní reklamou zkrátka vystaven, a to 24hodin denně, 7 dní v týdnu, 30dní v měsíci.

Vyznačuje se nejlepším poměrem cena vs. výkon, klient zaplatí cenu za opakovaný kontakt, po dobu dlouhého období.


Výhody venkovní reklamy

  • Působí nepřetržitě,
  • vysoká sledovanost,
  • má nesporně výhodu svojí četností a opakováním zobrazení, potencionální zákazník je tak vystaven výrazně větší expozici s reklamním sdělením,
  • venkovní reklamu nelze přehlédnout,
  • nelze ji přepnout, přeskočit ani vypnout,
  • potencionální zákazníci nemusí vyvíjet žádnou činnost, venkovní reklama na ně působí vždy, a to i podvědomě,
  • v neposlední řadě je tady výhod v podobě velikost reklamního sdělení.
KONTAKT

email pro zasílání poptávek:
info@inreta.cz

Jiří Wojnar
jiri.wojnar@inreta.cz
tel.: +420 603 835 594

Simona Swigoňová
simona.swigonova@inreta.cz
tel.: +420 777 665 556

Více informací